28 Mayıs 2012 Pazartesi

KOCADAN DAYAK YEMEK !

Hep derim her ilişkinin kendine ait bir dili vardır .Bunun adı ister evlilik olsun ister ilişki olsun çogunlukla sadece o 2 kişinin anladığı bir dildir bu .Bazen bu dile getirilir bazen hayatın monontonluguna yenilip dile getirmek bir yana unutulup gider...

Geçen gün artık bloğu okuyanların iyi bildiği benim şahsına münhasır annemi aradım.Bu arada inşaat var evde ve düşündüklerinden epey büyümüş bir durumla karşılaşınca annem ve babam haklı olarak hem yoruldular hemde bir ustanın vurdumduymazlıgından dolayı gerginlerdi.

***Anneee nasılsın ? Beni seviyor musunnnn ? ( Kaç yaşında olursanız olun hani bazen şımarmak istersiniz annenize.Hah işte öyle bir zamanım benim o anda ama yanlış bir zamanlama olduğunu annemin cevabı ile anlamış oldum :) )

***Elçin ben hiç kimseyi sevmiyorum .Şu anda sadece kocamı seviyorum başka kimseyi gözüm görmüyor.

***Nası yani ? Anne resmen bu yağ çekmek ama.İnşaatta berabersiniz diye hemen beni sattın

***Aaaaa elçin kızdırma beni .O benim yanımda şimdi ne diyim sana .İşim gücüm var hadi gidip yemek yapmam lazım görüşürüz

Dedi ve pat diye kapattı .36 yıllık evlilikten sonra boyle hissetmek bence zor ama hadi şimdi 2 afacanı kırmayayım dedim sustum :) Bu arada o inşaat sırasında inatla benim için yağlı boya tablo yapmak için azimle uğraş verdi ama allahı var :)

Geçen gün tesadüfen bir bloğ keşfettim .Rüzgarlı Günler ve Geceler-Görkem geçtiğimiz gün sabah kalktığı zamanki evde karşılaştığı manzarayı resimlerde birlikte bloğda paylaşmış .Bunu okuyan eşi de haklı olarak kendini bu yazıda savunmuş .Her iki yazıyada bayıldım

Ve ancak bu kadar kibar bir dille dayak yenir kocadan dedim .Dediğim gibi her ilişkinin kendine ait bir dili vardır .Kaç yıllık evli olursanız olun ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim güzel sözlerine... Ben de annene bayıldım :) Sevgiler, selamlar.